اعلان

حمو بيكا: معنديش عربية مرسيدس (فيديو)

حمو بيكا
حمو بيكا

رد مطرب المهرجانات حمو بيكا على صورته بجانب سيارة مرسيدس حيث قال:'أبويا وحبيبي الحاج عادل جودة كنت عنده في المعرض واتصورت معاه بالعربية المرسيدس وأنا مشترتش العربية زي ما كل الناس كاتبة إني اشتريت مرسيدس بستة مليون جنيه'.

وأضاف بيكا في بث مباشر نشره عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك:'أنا مش طالع أدّعى الفقر بس ربنا ساترها معايا.. بلاش كل الناس اللي داخلة تشتم بحقد أنا لا اشتريت ولا معايا 4 مليون أو مليون أروح أشتري عربية'.

وأشار بيكا إلى أنه يمتلك سيارة رينج روفر:'حتى العربية دي جايبها أقساط من فين أجيب ماي بخ وصباح العسل وأنا اتصورت على العربية ويجعل الخير في أيديكم وسيب الملك للمالك وعاوز أقول لكل شاب ركز في حياتك وحب الخير لغيرك وأمك وابوك راضيين عنك هتشوف كل الخير وكل بنوته ربنا يسعدك بابن الحلال يا أحلى أخوات في الدنيا'.

سيارة حمو بيكاسيارة حمو بيكا وأعلن مغني المهرجانات حمو بيكا، منذ ساعات عن شراء سيارة مرسيدس جديدة لتنضم لقائمة السيارات الخاصة به، ونشر بيكا صورة له عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك مع صاحب معرض سيارات، وكتب: 'يارب استرها علينا حبيبي وأبويا الحاج عادل جودة'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
أكسيوس: جيش الاحتلال يعتزم السيطرة على الجانب الفلسطيني من معبر رفح