اعلان

دينا فؤاد تهاجم جمهورها: وانتو بتحسدونا اتقوا الله وبصه على خيبتنا وانهزامنا

دينا فؤاد
دينا فؤاد

وجهت الفنانة دينا فؤاد، رسالة عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، تسببت في صدام مع المتابعين لها على موقع التواصل.

وقالت دينا فؤاد عبر انستجرام: 'معلش يا جماعة وانتو بتحسدوا على الصور والخروج والنجاح والسفر والشغل واللمة والحب ابقوا خدوا بصة كده على خيبتنا وانهزامنا والسواد اللي حوالين عنينا والدكاترة والإرهاق والحاجات اللي خسرناها وبنخسرها'.

وتابعت دينا فؤاد قائلة:'يمكن تتقوا الله وتفهموا ان ربنا بيقسم بينا كلنا الحياة بكل عدل'، وتفاعل مع دينا فؤاد عدد كبير من متابعيها بالعديد من التعليقات.

ومن تعليقات المتابعين قال لها أحدهم، 'كلام مش منطقى اه ربنا مقسم الأرزاق بس الفنانين معاهم ملايين كتير وممكن يكونوا مش مرتاحين فعلا بس فى ناس مش لاقية تاكل ومش مرتاحين بردو فى يوم القيامة هتتسألوا عن الفلوس دى خدتوها ازاى وصرفتوها فى ايه'.

وعلق متابع آخر قائلا: 'طب ما بدل الكلام ده كله استعينوا على قضاء حوائجكم بالكتمان ولا حتلاقوا اللي يحسدكم ولا حاجه وداروا على شمعتكم تقيد'.

View this post on Instagram

A post shared by Dina Fouad دينا فؤاد (@dinafouad.official)

واخبرها متابع ايضا قائلا: 'انا عن نفسي انصحك، بطل تحط تحركاتك و بطل تظهر في صور دائما، السترة تنقص العين'.

وقال متابع لها كذلك: 'مع احترامي لك ولكن هذه طبيعة البشر انها تتكلم وتحكم عالظاهر وانتي اللي بتنزلي صور سفر وسهر وضحك فطبيعي الناس تعلق عليها وموش حيفتكروا انه عندك وجع او حزن او بتروحي دكاتره لذلك لاتلوميهم...كل ماتنشريه او تنزليه عن نفسك وحياتك حتلاقي ردود عليه لذلك الاختيار الاول عندك انتي اللي تحددي'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة النصر والخليج (0-0) في الدوري السعودي (لحظة بلحظة) | محاولات من الخليج