اعلان

رسالة مؤثرة من أحمد العوضي لياسمين عبدالعزيز: ضعيف جدًا من غيرك

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز

وجه الفنان أحمد العوضي، رسالة إلى زوجته الفنانة ياسمين عبدالعزيز، بعدما أعلن عن خضوعها لعملية جراحية، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

رسالة أحمد العوضي لياسمين عبدالعزيز

وقال أحمد العوضي في منشوره على فيسبوك: 'يمكن ببان قدامكم دايما قوي، لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان على وجه الارض عشان أنا روحي مش معايا أنا ضعيف جدا من غيرك أنتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة، أنا لأول مره اكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه.. بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان أنتي وعداني وعد وهتتفذيه'.

وتابع: 'أنا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان اقولك أني لو كنت ببينلك أني بحبك مرة في الحقيقي، واللي جوايا إني بحبك الف مرة ، وانا دلوقتي مش قوي زي ما أنتي بتشوفيني أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا، لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني أنا كمان باخد قوتي منك، قومي عشان أنا بحبك، بحبك أكتر بكتيير من كل الكلام اللي أنا كتبته'.

أحمد العوضي وياسمين عبد العزيز

وأضاف أحمد العوضي قائلا: 'أكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من أيام حلوة، ومواقف صعبة مرت علينا أكتر بكتير حتي من الموقف اللي إحنا فيه دلوقتي، أنا بحبك.. ادعولها تقوم بالسلامه زي ما أنتوا دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق.. هي دلوقتي محتاجه دعواتكم'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً