اعلان

الإعلامية لميس سلامة تعلن إصابتها بكورونا وتروي معاناتها مع الفيروس

 لميس سلامة
لميس سلامة

كشفت الإعلامية، لميس سلامة، عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي 'فيس بوك'، عن إصابتها بفيروس كورونا، ولكن بعد معاناة شديدة في الكشف عن الفيروس.

وروت عبر حسابها الشخصي 'الفيس بوك'، معاناتها في الكشف عن الفيروس، قائلة:'طلع تعبي كله كورونا، وبكل هدوء هحكيلكم باختصار شديد اللي حصلي، مبدئيا أنا عرفت متأخر بعد ما وصلت للرئة لكن الحمد لله'.

وتابعت:'أنا بقالي أسبوع تعبانة تعب لا يحتمل، والحديد وصل لـ3، وكل شوية نجري على مستشفى شكل، عشان بدوخ وبفقد الوعي، وتعب رهيب، وعملت خمس مسحات، وطلعوا سلبي، وعملت كل التحاليل عشان نعرف دي كورونا، ولا لا، وكل الناس قالولي مش كورونا، وفي يوم روحت السعودي الألماني، قولتلهم احجزوني الحقوني عالجوني أنا بطلع في الروح قالولي مانتي مش كورونا'.

وأضافت: 'عملت أكو ع القلب من التعب وبرضه مظهرش حاجة، وبعدين في عز مانا بطلع في الروح قولتلهم لبسوني، وودوني أعمل مقطعية ع الصدر.. واحنا بنحجز قالولي احنا عاملين عرض على المقطعية مع المسحة مع بعض قولتلهم اعملوها مش هنخسر حاجة ما انا اتهريت مسحات، فطلعت المرة دي ايجابي ودخلت على الرئة وبانت في المقطعية..الحمدلله كنت بدأت العلاج وان شاءالله خير دعواتكم عشان أنا شوفت أصعب ايام حياتي وكنت حاسة ان أنا حقيقي بموت قعدت أدعي ربنا يخليني بس لبنتي'؟

واختتمت حديثها، قائلة: 'ماكنتش حابة أقرفكم وانزلكم كل شوية اني في المستشفى وتعبانة والحمدلله الصفحة كانت شغالة عادي، وبشوف رسايلكم وتعليقاتكم والشوبينج اللي اتصور نزل في مواعيده وربنا رزق الناس الحمدلله، أنا واثقة اني هعديها بدعواتكم الطيبة'.

WhatsApp
Telegram