اعلان

تامر حسني يرد على هنا الزاهد: إحساسنا وصل عشان صدقنا بعض

تامر حسني وهنا الزاهد
تامر حسني وهنا الزاهد

رد الفنان تامر حسني على رسالة الفنانة هنا الزاهد، التي نشرتها عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات 'انستجرام'، وعبرت من خلالها عن سعادتها بالعمل معه في فيلم 'بحبك' وأيضاً سعادتها بردود أفعال الجمهور في أول يوم عرض للفيلم بدور العرض السينمائي.

وقال تامر حسني: 'يا هنا مليون مبروك نجاحك أنا شوفتك بعين جديدة، العين اللي وعدتك بيها ودلوقتي ربنا بيجازينا كل خير مش بس عشان تقدم إيرادنا في مصر والوطن، لا عشان رضى الجمهور ودا أهم شيء إحساسنا كلنا وصل للناس عشان صدقنا بعض وانت الحقيقه ممثلة خطيرة وارجعي للبوست اللي كتبته عنك قبل الفيلم كنت قايل إنك هتبقي أخطر ممثلات مصر في الجيل الحالي وإن شاء الله تكملي كدا.. متشكرينيش على إخلاصي ليكوا دا واجب عليا كمخرج ومؤلف انكم تكونوا في أحسن صورة والجمهور قال كلمته افرحي بنجاحك وبقلبك الجميل'.

يذكر أن تم العرض الأول لفيلم 'بحبك' في يوم الخميس 7 يوليو، واستطاع الفيلم أن يحقق إيرادات عالية في أول يوم عرض.

على جانب آخر، فيلم بحبك يدور في إطار رومانسي تشويقي، وتتناول الأحداث حياة رجل يخوض قصتي حب، ويتخبط في حياته بين فتاتين، ويُظهر اختلاف مدى صدق التعبير عن الحب بين الرجل والمرأة.

والفيلم من تأليف وإخراج تامر حسني، ومخرج تنفيذي عمر جبر، ويشاركه في البطولة هنا الزاهد، وهدى المفتي، وحمدي الميرغني، ومدحت تيخا، والعديد غيرهم من النجوم.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
إسرائيل تستهدف مهندسًا بوحدات الدفاع الجوي لحزب الله