اعلان

حسام حبيب عن شقيق شيرين عبد الوهاب: "هاخد ضده إجراء قانوني"

حسام حبيب
حسام حبيب

كشف الفنان حسام حبيب عن كواليس خلافه مع الفنانة شيرين عبد الوهاب، وتحدث عن أزمتها عقب دخولها المستشفى، وأنه سيرفع قضية علي شقيقها محمد عبد الوهاب بعد تصريحاته الأخيرة.

وأضاف في مداخلة هاتفية مع الإعلامي عمرو أديب في برنامج الحكاية على قناة mbc مصر قائلا: "ربنا يهديك، وهاخد ضده إجراء قانوني مش هتنازل لو اتطبقت السما على الأرض، وحسبي الله ونعم الوكيل فيك وبيني وبينك ربنا".

وتابع: "هعمل التحليل بمزاجي عشان أثبت أنه هو غلط لكن هو يعملي التحليل بناءً على ايه، أنا راجل مثقف وعارف أني ماشي صح مية في المية، ياناس فكروا بالعقل، ليه مقولتوش أن شيرين في الحالة دي وهي بتشتمني على الهو".

ووجه حبيب رسالة إلى شيرين عبدلوهاب: "لو متعلمتيش الدرس المرة دي يبقى انتي اللي عايزة كدة لأن مفيش بعض اللي حصل حاجة تتعمل خلاص، انتي هتعملي أي في حياتك لازم حياتك دي تتغير وتتنسف حتى لو أقرب الناس كدة، لو كان الناس اللي حوليا بيدمروني كدة كنت هسيبهم، انتي نجاحك أكبر منك بكتير وعندك حاجات كتير معلمتهاش".

وكان محمد، شقيق شيرين عبد الوهاب، قد كشف كواليس احتجازها في مصحة للأمراض النفسية بمنطقة مصر الجديدة شرق القاهرة، مؤكدًا أنها وقعت فريسة للإدمان وتمر باضطرابات نفسية عنيفة.

وكشف أن شقيقته كانت تلتقي بتطليقها الفنان المصري حسام حبيب، واستأجرت شقة في منطقة التجمع الخامس بمدينة القاهرة الجديدة، تلتقي حسام بها، ويتعاطيان المواد المخدرة سَوِيًّا.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة سيدات الأهلي والزمالك (2-1) في نهائي بطولة إفريقيا لكرة الطائرة (لحظة بلحظة) | تقدم أهلاوي