اعلان
اعلان

حنان يوسف: رفضت مشهد فيه بوسة عشان بقرف

حنان يوسف
حنان يوسف

كشفت الفنانة حنان يوسف، خلال لقائها مع ياسمين عز، إنها رفضت مشهدًا عرضه عليها من قبل المخرج خيري بشارة، بسبب أن المشهد كان يحتوي على قبلة، 'رفضت عشان بقرف'.

وفي برنامج كلام الناس الذي يعرض على قناة إم بي سي مصر، أكدت حنان يوسف أنها ليست ضد هذه النوعية من المشاهد، وأنه في حالة أن العمل لابد فيه من مشهد البوسة ستقوم بفعلها.

ياسمين عز ياسمين عز

ياسمين عز

كما وجهت الإعلامية ياسمين عز رسالة للفتيات قائلة: 'ادي لأخوكي نص الدولاب يحط هدومه فيه.. ده هو مشرفك قدام صحباتك البنات.. أخوكي ده اللي هيقف معاكي في جوازتك.. ليه مش بتدي جوزك غير 'رف' واحد في الدولاب.. وكمان بتختاري 'رف' عالي لأنك مش طايلاه.. مش عشان أنتِ كريمة ولا حاجة؟.

وخلال تقديم برنامجها 'كلام الناس' عبر فضائية 'إم بي سي مصر' تابعت عز: 'سيبي لجوزك أكتر من رف.. ورتبي دولابه.. واهتموا بملاسبهم وسيبولهم رف في الدولاب عشان تاخدي حسنات.. الرجالة حاسة بقهر بسبب موضوع 'الرف' ده.

وفي سياق آخر، قالت عز: 'ليه بتنادي على جوزك 'حاف'.. قولي لجوزك يا أستاذ.. بلاش لو اسمه محمد تنادي وتقولي محماااا وتاكلي آخر حرف من اسمه.. يعني ينفع لو اسمك سماح يقولك يا سماااااا؟.. هتعملي مشكلة وتقولي إنه بيخونك مع واحدة اسمها سما'.

أهل مصر

يقدم موقع 'أهل مصر'، تغطية قوية على مدار الساعة، ورصد لأهم الأنباء والأخبار المحلية والعالمية، وتغطية خاصة لـ أسعار الذهب، أسعار اللحوم، أسعار الدولار، أسعار اليورو، أسعار العملات، أخبار الرياضة، أخبار مصر، أخبار الاقتصاد، أخبار المحافظات، أخبار السياسة، أخبار الحوادث.

كما يتابع 'قسم الرياضة بالموقع' أبرز الدوريات العالمية كـ الدوري الإنجليزي، الدوري الإيطالي، الدوري المصري، دوري أبطال أوروبا، دوري أبطال أفريقيا، دوري أبطال آسيا، إضافة إلى أخبار الفن والنقابات المختلفة.. فتابعونا.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً