اعلان

نادية الجندي تهنىء نبيلة عبيد بعيد ميلادها

نادية الجندي
نادية الجندي

هنأت نجمة الجماهير نادية الجندى، الفنانة نبيلة عبيد بعيد ميلادها، وذلك عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات 'إنستجرام'.

وعلقت نادية الجندي: 'كل سنة وأنتى طيبة يا بلبل، وبصحة وسعادة ونجاح، وسنة سعيدة عليكى يارب'.

موصفات زوج الأحلام

وفي سياق آخر، صرحت نادية الجندى ببرنامج 'حبر سري'، على قناة 'القاهرة والناس': 'الزواج والحب حقي في الحياة، وعايزة شخص يكون راجل بجد وأحس إنه قد المسؤولية وحنون أحس بالأمان معاه، ويكون صادق وخلوق'.

وأضافت: 'السن مش عائق لأن فيه مواصفات تانية أهم، وأنا في الزواج ست بيت جدا وزوجة مطيعة لأني بفصل بين شخصيتي في التمثيل والحقيقة، وأنا إنسانة بسيطة... ولو فيه خطة للزواج أو قصة حب عمري ما هخبّي وأنكر'.

وأعلنت مواصفات فتى أحلامها قائلة: 'لازم يكون راجل واحس أنه اد المسؤولية'، و'لازم احس بالحنان والأمان والصدق معاه'، و'لازم يكون محبوب بين الناس عشان أقدر أعيش معاه'.

نادية الجندي

 وتابعت: 'أنا عارفة أن الصفات دي مش موجودة في الزمن بتاعنا دا.. بالنسبة لي في مواصفات تانية للراجل غير سنة'.

وواصلت: 'عادي جدا لو اتجوزت حد أصغر مني لأن مفيش قانون بيحط سن معين بين الراجل والست.

وتطرقت نادية الجندي إلى الحديث عن نجلها هشام، قائلة: 'أنا أم صارمة جدا في تربية ابني، وكنت أتمنى أخلّف تاني، ونجوميتي لم تضر هشام؛ لأنه مش بيحب الأضواء خالص، ولو كان موهوب معنديش مشكلة يمثل ولكنه أخد مسار تاني وحب جدا الإلكترونيات ودي هوايته.

مسلسل سكر

يعد أن مسلسل سكر زيادة آخر أعمال نادية الجندي، ضمن السباق الرمضاني 2020، والمسلسل كان من بطولة نبيلة عبيد، سميحة أيوب، هالة فاخر، وعدد كبير من ضيوف الشرف أبرزهم، أحمد السقا، هنادي مهنا، لقاء الخميسي، روجينا، بدرية طلبة، شريف سلامة، وعدد آخر من الفنانين، والعمل كان من تأليف أمين جمال وإخراج وائل إحسان، وتدور أحداث المسلسل في إطار كوميدي درامي

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً