اعلان

نهى العمروسي: "تعرضت للتحرش من أحد الفنانين " (فيديو)

نهى العمروسى
نهى العمروسى
كتب : ندى صدقي

تحدثت نهى العمروسي عن تعرضها للتحرش ' فنان راحل تحرش بي واديته على دماغه ، والستات في البنوك والمكاتب بيتعرضوا للتحرش الفنانات مش هيتعرضوا؟ ،تعرضت للتحرش من فنانين كتير ومحدش بيعرف ياخد حاجة مني .

أحد الفنانين تحرش بالفنانة نهى العمروسي

وتابعت نهى العمروسي خلال الجزء الثاني من لقائها مع الإعلامية أميرة بدر الذي بدء أمس في برنامج “VIP” مع الإعلامية أميرة بدر على شاشة “هي” حيث قالت:' كنا بنصور مسلسل والبطل بتاعه اتحرش بيا وحط ايده عليا، واديته على دماغه، واحنا مش صحاب عشان يحط ايده عليا ولكن في لمسة عن لمسة تفرق، وده مش أول ولا أخر تحرش، يعني الستات في المكاتب والبنوك بيتعرضوا للتحرش الفنانات مش هيتعرضوا؟

واستكملت نهى العمروسي حديثها: المواقف اللي بتحصلي في الوسط الفني بعرف أعديها ولساني طويل، وبسيحله قدام الناس، ولما أنت تمد ايدك عليا على أساس أني مشاع ف أشرب لما أنا أفضحك، ومش واحد بس دول كتير، ومحدش يعرف ياخد مني حاجة غصب عني، وهو مش ممثل واحد ، ومقدرش أقول أسمه بقى الله يرحمه، واتعرضت للتحرش من وأنا طفلة.

حلقة أمس من برنامج vip

وكانت قد حلت الفنانة نهى العمروسي أمس في الجزء الأول من برنامج vip مع الأعلامية أميرة بدر وتحدثت عن تحريم بعض الفنانين والفنانات للفن بعد اعتزالهم، أو رفض التلامس والقبلات في السياق الدرامي.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
القميص الأحمر والشورت الأبيض.. الأهلي بالزي التقليدي أمام مازيمبي