اعلان
اعلان

"كلنا تعبانين نفسيًا".. محمد رجب: "مين غبي يكره الستات" (فيديو)

محمد رجب
محمد رجب
كتب : أهل مصر

كشف الفنان محمد رجب أسرار عن مسيرته الفنية موضحًا أنه أخذ قرارًا بعد تقديم دور الشرير، قائلًا: «أخذت قرار في فترة معملش أدوار فيها شر لأن كان كل الادوار اللي بتجيلي كده، وجالي كريم عبد العزيز حبيبي وعشرة عمري بنفس التجربة بتاعت الشرير معاه في فيلم الباشا تلميذ».

وتابع محمد رجب في تصريحات تلفزيونية : 'قلت له مش قادر استحمل ردة فعل الناس فوقف جنبي في مشهد واحد أني اتصالح مع النجم في نهاية الفيلم وكان موقف لا أنساه له وعملت المشهد الأخير وبحضر عرض الفيلم لحد ما جاء الموقف لقيت الناس مسقفة'.

وأكد أن فيلم عبده موتة عُرضَ عليه ولكنه لم يكن يناسبه، قائلًا: «عرض عليا الفيلم ومكنش اختياري ومكنش مناسبني لا هو حلو ولا وحش، والمؤلف قدم الفيلم لشركة أحمد السبكي ورشحوا محمد رمضان وأنا احترمه واحترم فنه ونجاحه وإصراره».

وفيما يخص حقيقة ذهابه لطبيب نفسي، قال محمد رجب: «كلنا تعبانين نفسيًا والحياة فيها حاجات كتير يخليك في تناقض وغيره، ووصلت لمرحلة المرض النفسي وأنا اللي عالجت نفسي، ومش بكره الستات ولا أرفض أخد منهم أوامر وبحب الستات بداية من احترامي لأمي ومين غبي يكره الستات».

واختتم محمد رجب حديثه: «وكل الحكاية أن أول تعيين ليا كنت عرفت أن مديرتي ست فرفضت التعيين وحسيت أن مستقبليًا ممكن يحصل حاجة تعمل مشاحنات ومشاكل وشخصيتي وقتها يمكن مكنش عندي استعداد وقتها لكن العقدة اتحلت».

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
سعر الدولار اليوم الجمعة 29 مارس 2024 في البنوك والسوق السوداء