اعلان

رضا البحراوي يرزق بمولوده التاسع "ريان"

رضا البحراوي
رضا البحراوي
كتب : منة حسين

رزق الفنان الشعبي رضا البحراوي بـ مولوده الجديد والتاسع والذي أطلق عليه اسم 'ريان'، وفقًا لما أعلنه المنتج طارق عبد الستار، زوج شقيقته عبر موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك.

وقال زوج شقيقته عبر موقع فيسبوك : ريان رضا البحراوي نورت الدنيا ياحبيب ابوك يتربى في عزك يارضا وتعيش وتفرح بيه وبأخواته'.

رضا البحراوي

حل المطرب رضا البحراوي، ضيفا في برنامج 'صاحبة السعادة'، الذي تقدمه الإعلامية والفنانة إسعاد يونس، والذي يعرض على قناة 'dmc' الفضائية، وصرح رضا البحراوى خلال لقائه ببرنامج صاحبة السعادة إنه متزوج من اثنين ولديه 8 أبناء مؤكدًا “بحب العزوة والأطفال”.

حل المطرب رضا البحراوي، ضيفا في برنامج 'صاحبة السعادة'، الذي تقدمه الإعلامية والفنانة إسعاد يونس، والذي يعرض على قناة 'dmc' الفضائية.

وأوضح 'البحراوي'، أنه عمل في مهن عديدة وهو في سن صغير، معقبا: 'اشتغلت كل حاجة وأنا صغير ومطلعتهاش كدة، ووالدي ووالدتي على قد حالهم'.

وتابع رضا البحراوي: 'اشتغلت بـ 10 جنيهات و15 جنيه في اليوم، وعمري مشربت أي حاجة، لا سجائر، ولا غيرها'، متابعا: 'اشتغلت كمسري على عربية ميكروباص، وأخويا كان سواق وأنا بشتغل معاه، وأبويا كان بيقول لي ربنا هيرزقك عشان أنت حنين على أهلك'.

وواصل حديثه: 'كنت بخاف انزل أغني في القاهرة، عشان فيها عتاولة، أنا هروح فيهم فين بس..

اللي أنا فيه بتاع ربنا، وأغنية ناس مني ومن دمي، مكنتش فيديو واتخدت من فرح في الشارع'، مستكملا: 'الحمد لله أنا عشان طيب وبحب كل الفنانين بس هي ماشيا معايا بفضل ربنا'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة بيراميدز وسيراميكا (1-0) بالدوري المصري لحظة بلحظة | جوووووول فيستون ماييلي