اعلان

إلهام عبد البديع: عملت مشروع غير التمثيل وهذا سر لجوئي لـ التيك توك

إلهام عبد البديع
إلهام عبد البديع

كشفت الفنانة إلهام عبد البديع سبب لجوئها إلى إقامة مشروعات أخرى بخلاف عملها في الفن، وأسباب اتجاهها لعمل فيديوهات بث مباشر عبر منصة تيك توك.

وأوضحت إلهام عبد البديع أنها افتتحت مشروع اتيليه مؤخرا وأصدقائها الفنانين يدعموها بشدة في هذا المشروع، معربة عن سعادتها بتشجيعهم لها.

وتابعت إلهام:'أنتوا شايفين طبعا الميديا مش زي الأول ولا عدد المسلسلات و الأفلام، وأنا عندي مشروع أتمنى ينجح لأني مش موجودة طول الوقت في المسلسلات والأفلام'.

وأكملت إلهام عبد البديع:'بالنسبالي أنا بشتغل طول الوقت، ياما في الاتيليه، او بصور، او بعمل اي حاجة وبالنسبة التيك توك رفاهية وبقابل الناس اللي بحبهم وأصحابي الفنانين نلعب سوا، ده الوقت اللي بحس أني اتفسحت وخرجت وهزرت، وفي نفس الوقت أنا ماضية مع وكالة في تيك توك عندي شرط جزائي ولأزم اطلع بث عدد ساعات معينة طول الشهر، لو معملتهاش هيبقى مشكلة في العقد، فأنا مضطرة أبقى موجودة عدد الساعات دي غصب عني'.

وواصلت:'مش معنى كدا انى مش بصور أعمالي الفنية، انا بصور مسلسل جريمة منتصف الليل، وفيلم جبل الحريم، ومسلسل خبط لزق، فأنا موجودة في التصوير، مش عارف ليه الناس بتربط أن الفنان اللي في السوشيال ميديا فاضي مش بيصور.

WhatsApp
Telegram