اعلان

تامر حسني يفاجئ مٌعجبًا طلب منه الغناء في فرحه

تامر حسني
تامر حسني
كتب : منة حسين

حاول الفنان تامر حسني التواصل مع معجب يدعى كريم، كان يريد منه حضور حفل زفافه وحاول التواصل معه ولكن لم يتمكن من الوصول إليه.

ونشر تامر عبر حسابه الرسمي على الانستجرام من خلال خاصية الاستوري وقال: يا عم كريم بقالنا يومين بنبعتلك أنا والتيم عندي على الخاص عشان تقولنا الفرح فين.

وأضاف: ومش بترد لحد ما وصلنا لواحد صاحبك كلمناه بس طلع مش معزوم، كنت جايلك والله يا عريس يلا معلش نصيب، بارك للعروسة وكل الأهالي ربنا يحفظكم.

فتح الصورة

تامر حسني يوجه رسالة لـ «شهد» لتتخطى محنة مرضها

وجه الفنان تامر حسني، رسالة تحفيزية إلى إحدى الفتيات التي تدعى شهد، بعد إصرارها الكبير على تخطي محنة مرضها والعودة للمشي مرة أخرى.

وقال تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة «إكس»: «شهودة قمر و بتمشي لوحدها و هتمشي لوحدها طول العمر أن شاء الله و تلعب معايا كوره كمان، ربنا يفرح قلبك، نزلت الڤيديو بوست عشان فعلاً تتأكدوا ان مفيش مستحيل بالصبر والاجتهاد والإصرار والتفاؤل والتفاؤل و التفاؤل والتفاؤل بعيد الكلمة دي عشان ليها اسرار كبيرة».

وتابع تامر حسني قائلا: «تفائل برحمة ربنا تفائل بقدرة ربنا هتلاقي قوة بتجيلك من عنده بس خلي عندك يقين حقيقي يقين عظيم جداً بإنه سامعك و بيديلك قوة من عنده زي ما شهد حصل معاها».

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر يونايتد وبيرنلي (0-0) في الدوري الإنجليزي (لحظة بلحظة) | انطلاق المباراة