عملت في بنتها حاجة لما تتعرف شيرين هتنتهي.. نص أقوال حسام حبيب بعد القبض عليه

شيرين وحسام حبيب
شيرين وحسام حبيب

ألقي القبض مساء اليوم السبت، على المطرب حسام حبيب بتهمة التعدي على طليقته الفنانة شيرين عبد الوهاب.

وفي هذا الصدد استمعت النيابة العامة لأقوال حسام حبيب بعدما حررت شيرين عبد الوهاب محضرا تتهمه فيه بالتعدي عليها بالضرب والتسبب في إصابتها.

أقوال حسام حبيب بعد القبض عليه

وفي أقواله قال حسام حبيب أمام جهات التحقيق: 'مكنتش أتخيل أبدًا إن خناقة أنا مش طرف فيها، خناقة بينها وبين بنتها، إنها تقول كدا، وأنا هطلب شهادة بنتها وهي عملت في بنتها حاجة لما الناس هتعرفها شيرين هتنتهي عند الناس، لأن اللي يهون عليه ضناه يهون عليه أي حد في الدنيا، ولما شوفت المنظر ده كان لازم آجي وأشيل هنا من تحتها، ولازم أتصرف”.

وتابع حسام حبيب: 'اللي مأثر فيا أكتر إني قولت لـ هنا وقولتلها روحي اتكلمي مع مامتك، وجبت الاتنين وقولتلهم يا هنا دي مامتك ولازم تحترميها، وجبت شيرين وقولتلها دي بنتك وخلي كلامك بينكم وبين بعض، وطلعت، لاقتها قفلت الباب بالمفتاح، والباب زجاج، وفضلت أخبط محدش بيفتح، لحد ما شوفت منظر مش قادر أنساه، فكسرت الباب ودخلت أخدت البنت، وكلمت باباها وقولتله لازم تيجي تاخدها، وتيجي بنفسك مش هبعتها مع حد، وأرجوك ابعدها عن الشخصية دي'.

وكان رجال مباحث القاهرة القوا القبض على الفنان حسام حبيب، بعدما كان يختبئ داخل شقة سكنية بدائرة قسم شرطة التجمع الأول، وذلك في اتهامه بالتعدي بالضرب على طليقته المطربة شيرين عبد الوهاب.

وفي هذا الصدد تواصل جهات التحقيق المختصة التحقيق في واقعة اتهام المطربة شيرين عبد الوهاب طليقها حسام حبيب بالتعدي عليها بالضرب فضلا عن سرقة أموال منها.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
محامي ضحية إمام عاشور: «داليا قدمتلي فيديوهات وتسجيلات ضدك.. أظن الرسالة وصلت»