اعلان

«اللي عملته مش رجولة».. محمد رمضان يعتذر للشاب المصفوع (فيديو)

محمد رمضان
محمد رمضان

اعتذر الفنان محمد رمضان، للجمهور وللشاب الذي تبادل معه الصفع بالقلم في مراسي، وذلك عبر مقطع فيديو نشره على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

وقال محمد رمضان في الفيديو: 'جمهوري العدل العزيز والأصيل والغالي، ألف شكر وربنا ميحرمنيش منكم، أنا قرأت وسمعت قد إيه دافعتم عني وغلطتم الولد الصغير'.

وأضاف محمد رمضان: 'أنا عامل الفيديو دا عشان أعتذر لأهل الولد الصغير، إن إيدي اتمدت عليه، وأنا عارف إن هو عيل صغير، ولما غلط أول مرة وشيلتله الكاب من على راسه، ولاقيته عيل صغير وقولتله اسمك إيه يا حبيبي'.

وأكمل رمضان حديثه: 'لما غلط تاني متمالكتش نفسي، وضربته قلم صغير خلى الكاب يطير من على راسه والتليفون خدته ومسحتله الفيديو، ولو هنعتبر الناموسة وقفت على خدي قلم أنا أستاهل من الناموسة خمسة، لأن أنا مدت إيدي على عيل صغير'.

A post shared by Mohamed Ramadan (@mohamedramadanws)

وواصل محد رمضان: 'ودي لا بطولة ولا رجولة، وحد قالي أكسرله التليفون لكن قولتله لأ هو غلط أهله ذنبهم إيه يغرموا تليفون تاني، ودي الغلطة اللي أنا طالع أعتذر عنها'.

وتابع رمضان: 'أنا عرفت إن هو من قرية تانية اسمها اللوتس وجاي يتفسح في مراسي، والأمن كانوا هايعملوله محضر لأنه من قرية تانية لكن أنا قولتلهم يروحوه'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
أيسل نديم تعلن رحيلها عن طائرة الزمالك بسبب تعنت الإدارة