ميعرفش سقفي.. فريدة سيف النصر توجه رسالة نارية لمخرج العتاولة بعد استبعادها من الجزء الثاني

فريدة سيف النصر
فريدة سيف النصر
كتب : منة حسين

أوضحت الفنانة فريدة سيف النصر سبب عدم مشاركتها في الجزء الثاني من مسلسل 'العتاولة'، على الرغم من نجاحها الكبير في الجزء الأول.

وفي حديثها خلال برنامج 'ET بالعربي'، قالت: 'أي وجهة نظر المخرج؟، وهو قال في لقاء أن هي مكلمتنيش، أكلمه أقوله إيه أنا بحبه جدًا هو ابني وحبيبي، وقال إن هو شاف أن خلاص جبت سقف الدور يعني ما فيش حاجة بعد كده، لأ هو ميعرفش سقفي معلش'.

‏‎تمت مشاركة منشور بواسطة ‏‎ET بالعربي‎‏ (@‏‎etbilarabi‎‏)‎‏

تكريم فريدة سيف النصر في الديرجيست

أعربت الفنانة فريدة سيف النصر، عن سعادتها البالغة بالتكريم الذي حصلت عليه من مهرجان الدير جيست مؤخرا.

وكتبت فريدة سيف النصر عبر فيس بوك:'الحب من عند رب العالمين، الدير جيست أدوني المايك اتكلم براحتي واتكلمت عن كل زمايلي الموجودين يفرحوا القلب والله عالميين، أنا اتفرجت علي مشاهد لهم شيء مشرف ولما يقدموني نجمة النجوم كانت لحظة عاطفية مؤثرة، ولما يتقال التصويت العالي برضه كنت هاحرم نفسي من اللحظة دي بعاقبني على سلامة النية الزائدة'.

وتابعت:'لما تلاقي أنت قاعد في مكانك وروجينا وليلي علوي ووفاء عامر وإسعاد يونس وسوسن بدر ودينا وكتير والله ييجوا لعندك بالحب والأحضان ووحشتينا يبقي الحمد والشكر لمنتهاه ويثبت أن عمري كله ماعملتش ولا مشكلة لحد ولا مع حد ولكل البرامج أهديت جائزتي لتلاتة الصباح وعلي حسن والمخرج من قلبي'.

وفي منشور آخر كتبت:'لو أعرف أن الناس هاتتلم وأتصور وكل القنوات قفشوني كنت حطيت ميك اب مع الأسف حطيت رووج فقط وقولت هاخد الجائزة وامشي ماحصلش، اعذروني بقي ولما يتقال لك الجائزة دي بسبب أعلى تصويت وزي ماقاللي عمرو أديب وعمر الليثي أنا أحط تصويت جمهوري على راسي طبعا وزي ما قالت بوسي من الخليج للمحيط ياما أنت كريم يارب، شكرا للي بيحبوني بأي شكل'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بتوفير التسهيلات اللازمة.. تكليفات حاسمة من السيسي للحكومة لزيادة الاستثمار