اعلان

شقيق ياسمين عبد العزيز يشن هجوما عليها بسبب أحمد العوضي: "مقاطعة كل العيلة عشان تعملى اللى على مزاجك"

وائل عبد العزيز وشقيقته ياسمين
وائل عبد العزيز وشقيقته ياسمين

هاجم الفنان وائل عبد العزيز، شقيقته الفنانة ياسمين عبد العزيز، بسبب علاقتها بالفنان أحمد العوضى والانباء التي تثار حول ارتباطهم، وذلك من خلال منشورا له عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي 'فيس بوك'.

وقال وائل عبد العزيز بلهجة حادة: 'بصى يا ياسمين يا عبد العزيز يا أختى، أنا معاكى وفى ضهرك من وأنتى صغيرة شيلت مشاكل كتيًر بسببك من وأنتى عيلة صغيرة، بداية من مشاكلك مع الشاعر وبرادة وأنتى عارفة إن أنا أتاذيت فيها إزاى وقضيته الشغالات مؤخرًا غير قضية الضرب اللى كانت بينك وبين بنت هشام سليم الممثلة الى لبستيها التورته فى وشها'.

وتابع شقيق ياسمين عبد العزيز حديثه قائلا: 'وقفت جمبك بكل ما أملك من قوة أدافع عنك فى كل موقف صعب مر عليكى ونسيت حياتى ونفسى عشانك وبقى كل همى أنا ووالدتك، إنك تكبرى وتبقى نجمة فى مجالك، سيبنالك اختياراتك كلها لنفسك ووفقنالك على معظم قراراتك وكنت الوحيد اللى ساندتك ووقفت جنبك فى طلاقك، لكن هنهرتل وتروحى تعرفى واحد أصغر منك بـ10 سنين لا من سنك وتتصورى صور مالهاش أى لازمة على حساب سمعتك وسمعتنا، لا ومحدش هيسمح، من امتى واحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل على السوشيال ميديا، من امتى الناس بتجيب فى سيرتنا؟ ونقعد نتعاكس على السوشيال ميديا؟.

وواصل وائل كلامه قائلا: 'ومع ذلك حياتك وانتى حره فيها، أنا هتكلم على الشق اللى يخصنى، انتى مقاطعة كل العيلة عشان تعملى اللى على مزاجك، احنا دلواقتى وعايزين نفهم العلاقة دى ايه و رايحه على فين؟'.

واختتم قائلا: 'أما بالنسبة للأخ الى ماشى وراكى فى كل حته وشايفك البيضة الدهب الى هتفقسله كل يوم احب أقولك يا راجل لما تيجى تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل !! وتقعد مع رجاله البيت !!..دى الأصول وده الاحترام .. وطبعا لانك عارف انك مرفوض رافضا باتا فا عمرك ما هتعمل ده ومعندكش غير طريق الشمال الى انت سالكه من سنين مع بنات الناس !!.. انا من راى كفايه عليك البطولة الى أخدتها والعربية المرسيدس الهدية، وتركز فى شغلك وتسيبنا فى حالنا لان طول عمرنا فى حالنا ومحدش سامع عننا حاجه وملوش لازمه جو الصور والمعاكسات ده وانا مبخفش من تهديد حد'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر يونايتد وبيرنلي (0-0) في الدوري الإنجليزي (لحظة بلحظة) | انطلاق المباراة