اعلان

«قطعت عضوه الذكري ورميته في الزبالة».. «زوجة المطرية» للنيابة: «كان بيعاشرني وهو شارب»

اعترافات مثيرة للزوجة- أرشيفية
اعترافات مثيرة للزوجة- أرشيفية

اعترافات مثيرة كشفت عنها التحقيقات التي جرت في واقعة بتر العضو الذكري لزوج على يد زوجته بمنطقة المطرية، إذ أقرت الزوجة 'سامية. ف'، بأنها قطعت العضو الذكري لزوجها عرفيًا 'أسامة. خ'، عمدًا باستخدام سلاح أبيض عبارة عن «سكين» وإلقائه في القمامة ثم في الشارع.

انفصلت عن جوزي من 13 سنة

اعترفت المتهمة أمام نيابة الحوادث: «أنا ضربته بس مكنش قصدي أموته، والسكينة دي كانت عندنا في الشقة، واللي حصل إني منفصلة عن جوزي من حوالي 13 سنة واتعرفت على أسامة من حوالي سنتين وأنا كنت عاوزة اشتري شقة علشان عاوزة أقعد فيها لوحدي ومنفعش أخد شقة باسمي وأسامة كان معايا وأخدت أنا وهو شقة باسمه وأنا دفعت فلوسها».

أصحى من النوم ألاقي نفسي متبهدلة

«كنت باخد برشام منوم كل يوم علشان أعرف أنام وهو بینام في أوضة تانية وكل ما أصحي الصبح ألاقي نفسي متبهدلة وكأن حد كان معاشرني جنسيا»، تقول الزوجة في التحقيقات، مضيفة: «في يوم كنت نايمة، صحيت لقيته مقلعني هدومي وهو كمان كان عريان خالص وكان بيمارس الجنس معايا وكان حالته مش طبيعية زي ما يكون شارب حاجة، فأنا قلتله بتعمل إيه وبعد كده ببص لقيت فيه سكينة على الترابيزة جنب السرير ورحت على طول جبت سكينة وقطعت عضوه الذكري والحتة اللي قطعتها رميتها في الزبالة ورميت الزبالة في الشارع وسبت الشقة ومشيت».

المشدد 10 سنوات

عقب انتهاء التحقيقات في القضية، أمرت النيابة العامة بإحالة الزوجة إلى محكمة الجنايات، لمعاقبتها عما أسند إليها من اتهامات بالتعدي على المجني عليه، عمدًا مع سبق الإصرار، بعدما بيتت له النية وعقدت العزم على ضربه لوجود خلافات بينهما، ودست عقار منوم للمجني عليه بمشروب، وقامت بقطع عضوه الذكري باستخدام سلاح أبيض، قبل أن تصدر محكمة الجنايات حكمها بالسجن المشدد 10 سنوات، ووضعها تحت مراقبة الشرطة، ومصادرة السلاح المضبوط.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
حماس: تسلمنا رد إسرائيل والحركة ستدرس المقترح