اعلان

حسام حبيب لأسرة شيرين: ليه مأخدتوهاش تتعالج قبل الصلح؟

حسام حبيب
حسام حبيب

وجه حسام حبيب رسالة لأسرة شيرين عبد الوهاب، بعد الهجوم الحاد الذي شنه شقيقها ووالدتها عليه، على خلفية نقل شيرين للمستشفى لعلاجها من الإدمان.

وتسائل حبيب خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامي عمرو أديب، ببرنامج الحكاية المذاع عبر فضائية mbc مصر: ليه مأخدتوهاش تتعالج قبل البيان؟ ليه افتكرتوا ده بعد بيان الصلح؟، لافتًا إلى أن الصلح الآخير كان مبني على صداقة فقط.

وأضاف حبيب هل يعقل أن شيرين توصل إلى المرحلة الثالثة من الإدمان بسبب حسام حبيب خلال الفترة القصيرة دي وهي أسبوع، من وقت الصلح الأخير، لافتًا: عمري ما كنت عنيف ما واحده ست، ومقدرش أهاجم ست عاشرتها ولو ليلة واحدة، مردفًا: أنا مش بهاجم شيرين وبحبها جدا، ولها عندي معزة خاصة.

واستكمل خلال مداخلته مع عمرو أديب: لما حصل الطلاق حلقت شعرها علشان تجبر نفسها وتجبرني إن العلاقة دي تنتهي، ولما عملت كده أنا أغمى عليا، وطلبت الطلاق في اليوم ده وأنا وافقت، وبعدها رجعنا لبعض تاني كأزواج، ولكن في محيط الأقارب، والطلاق حصل رسمي، ولكن رجعنا تاني من غير ورق.

وتابع: أنا عمري ما شفتها وحشة، وأنا المفروض كنت أقولها خدي بالك أنتي كده بتضيعي نفسك وجسمك بيزيد، ولكن سكوتي ضرها، لأنها كان لازم تخس.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً