اعلان

جوازة فستك.. سفاح التجمع يدلي بأقوال خطيرة في التحقيقات | انفراد

جوازه فستك .. اعترافات مثيرة جديدة في قضية سفاح التجمع
جوازه فستك .. اعترافات مثيرة جديدة في قضية سفاح التجمع

تواصل 'أهل مصر' سلسلة انفراداتها بنشر أقوال واعترافات المتهم 'كريم.م' المُلقب بـ'سفاح التجمع' خلال التحقيقات الجارية معه، في اتهامه بإنهاء حياة فتيات ليل عقب ممارسة الرذيلة معهن وتعذيبهن وإجبارهن على تناول المواد المخدرة. وكشف المتهم أمام جهات التحقيق في القضية والمقيدة برقم 296 لسنة 2024 إداري الجنوب ثان بورسعيد، قال المتهم تخرجت من الجامعة وأنا عندي 23 سنة، وكان باقي لي سنة على الإفراج المشروط بتاع مشكلة البنت اللي ضربت صاحبها

كنا في مرة سهرانين في حفلة ومروحين سكرانين وأنا اللي كنت سايق والدنيا بتمطر وعملنا حادثة ودخلنا في شجرة، بس كانت بعربية صاحبي وقلت له، قول لأهلك إن أنت اللي كنت سايق، فلما راح لأهله، قالهم كريم اللي كان سايق وهرب، موقفش بعد الحادثة.

دي في أمريكا جريمة، والشرطة راحت سألت عليا في البيت ووالدتي قالت لي مترجعش وإننا هننزل مصر لغاية ما نحلّ المشكلة، والموضوع ما اتحلش لأن أبويا كان مشغول ، وأهلي شافوا إني هنا في مصر بقيت أحسن وبطلت خمرة.

بقيت أنا عايش هنا، وأمي وأخويا وأبويا عايشين في أمريكا، وفي مصر بقى طموحي إني اتجوز وأكبر وأعقل وأبطل شغل الطفولة..

اتعرفت على واحدة جميلة جداً، اسمها 'ريم'، وهي أصلاً كانت عايشة في أمريكا وكانت في زيارة هنا لما اتعرفت عليها، نمت معاها قبل ما نتجوز ومكنتش عذراء، وده مكنش شاغل بالي، لأن ثقافتي إني أحاسبها من يوم ما عرفتها وقلت لها عايز أتجوزك واتعرفنا على أهلها واتجوزنا جواز رسمي في إسكندرية.

أنا مكنتش شغال ساعتها، وكان أبويا هو اللي بيصرف عليا، وهي سافرت أمريكا على أساس إنها هتجيب حاجات من هناك وترجع، وكلمتني وقالت لي أنا بحبك بس أنا مش راجعة مصر تاني، قلت لها أنتي عارفة إني مش هرجع أمريكا عشان مشكلتي اللي هناك وطلقتها وخدت حاجتي..

ماما قالتلي الجوازة دي كانت فستك عشان يداروا إنها مش عذراء وأنا مكنتش فاهم إن الموضوع ده مهم بالنسبة للمصريين.

سفاح التجمع سفاح التجمع عاشر كلب جنسيا

وكانت انفردت «أهل مصر ' ، باعترافات مثيرة للمتهم أمام جهات التحقيق، حيث كشف أنه قام بمعاشرة كلب جنسيًا كان يقوم بتربيته، ثم قام بخنقه وتقطيع جسده قطعًا صغيرة، و قام بعمل بث مباشر خلال تقطيعه جسد الكلب بمتابعة مجموعة 'الدارك ويب'.

وكانت كشفت التحقيقات أنه تبين من خلال معاينة الغرفة العازلة الموجودة بمنزل المتهم بالتجمع الخامس أنها مزودة بكاميرات حديثة تم وضعها فى زوايا معينة، يتم من خلالها عملية البث المباشر خلال قيام المتهم بارتكاب جرائمه، كما أن الغرفة منقسمة إلى قسمين، قسم يقوم النتهم بارتكاب الرذيلة فيه مع فتيات الليل، والآخر للتصوير وعمل المونتاج للفيديوهات الخاصة بالجرائم، وهي غرفة بعازل صوت 4k.

وجرى التحفظ على جهاز كمبيوتر متصل بالقمر الصناعي، وPrss الجهاز مخالف للمواصفات المصرية، وبسؤال المتهم عنه أكد أنه تم تهريبه من الجمارك لدخوله مصر.

كما كشفت التحقيقات أن سيارة المتهم وهي ماركة MG موديل 2022 مزودة بأحدث أنواع الكاميرات لتصويره مع الضحايا خلال ممارسة الرذيلة بداخلها وإلقائهم على الطرق الصحراوية، كما تأكد اتصاله 'بالدارك ويب' وعمل بث مباشر للضحايا خلال تعذيبهم وممارسة الرذيلة معهن، وعمل فيديوهات والقيام بعمل مونتاج لها وإرسالها إليهم أيضًا.

كما أرشد المتهم خلال اعترافاته أمام جهات التحقيق عن تاجر المخدرات الذي كان يأتي إليه بمحافظة بورسعيد لشراء مادة 'الآيس' منه، وقال إنه 'أحسن تاجر مخدرات يقوم بصناعة 'الآيس' بمنزله، بدرجة نقاء 99% ويُدعى 'عبده الميت' بشارع السواحل ببورسعيد.

من جانبها ألقت الأجهزة الأمنية القبض على تاجر المخدرات الذي اعترف عليه 'سفاح التجمع'، واعترف تاجر المخدرات عقب إلقاء القبض عليه أمام جهات التحقيق قائلًا 'أنا بشتغل أُرزقي، أيوه أنا ببيع له المخدرات، لكن ماليش علاقة بقتل الستات'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الترسانة وحرس الحدود (0-0) في دورة الترقي المؤهلة للدوري المصري (لحظة بلحظة) محاولات من الترسانة