اعلان

مرتضى منصور يعتذر لإبراهيم فايق بعد الأزمة الأخيرة| فيديو

مرتضى منصور وإبراهيم فايق
مرتضى منصور وإبراهيم فايق
كتب : أحمد حسن

قدم مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك، اعتذاره للإعلامي إبراهيم فايق بعد الأزمة الأخيرة وتبادل التصريحات العنيفة بينهم.

وكان مرتضى منصور قد اطلق تصريحات هاجم بها إبراهيم فايق عبر قناة الزمالك، ليقوم بعدها إبراهيم فايق بالرد عليه عبر فيديو للرد بعبارات حادة وهجوم قوي.

وقال مرتضى منصور في مداخله هاتفيه ببرنامج 'زملكاوي' عبر قناة 'الزمالك': 'عيل من لجان الاهلي بعتلي فيديو لابراهيم فايق مكتوب فيه فايق واخد مرتضى منصور غسيل ومكواه، ورديت على ابراهيم فايق لان العنوان بيشتمني وبيقول واخد مرتضى غسيل ومكواه'.

وأضاف :'وناس كلموني قالولي العنوان غير الفيديو وانا بقولك متزعلش يا ابراهيم'

وتابع:'بالنسبة للهجوم اللي أنت عملته ضدي في الفيديو الأخير فأنا مش هرفع ضدك أي قضية وبلغت المحامين في مكتبي بعدم رفع أي قضايا ضدك لأن اللي أنت عملته ده كان رد فعل 'ومتزعلش'.

إبراهيم فايق يرد على مرتضي منصور

رد الإعلامي إبراهيم فايق، على مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك، الذي وجه له السباب في قناة الزمالك منذ أيام.

وقال إبراهيم فايق في فيديو نشره عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي 'فيسبوك': 'الواحد طالع من بيت متربي أبويا شقي على تربيتي، وامي الله

يرحمها'.إبراهيم فايق ومرتضى منصور إبراهيم فايق ومرتضى منصور وأضاف: 'الناس بتشوف المحترم ملوش نصيب، لكن المحترم ممكن يرد على أي حشرة، ناس كتير مستائين عشان الأمر وصل لما لا يطيقه بشر'.وأكمل: 'الناس تقولك اسكت لا تصارعه معروف إنه راجل بذيء، بس أنا هعيش مرة واحدة مرفوع الرأس ودكر على أي حد'.

وواصل: 'اللي زيك يفكر في آخرته بس إنت مستهون بالمقابلة، وبدعوات الأمهات اللي خضت في أعراضهم، أمي اللي إنت شتمتها جزمتها برقبتك'.

وأتمّ بالقول: 'إنت جعجاع وأونطجي وسوابق ومش فارق معايا، سبّاب ولعّان ولسانك زفر، الواحد قرفان يقول اسمك'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة باريس سان جيرمان وبوروسيا دورتموند (0-0) في دوري أبطال أوروبا (لحظة بلحظة) | تسديدة قوية من دورتموند