«جدو» يرد على تصريحات عضو الزمالك ضد بيراميدز بسبب الميركاتو

محمد ناجي جدو
محمد ناجي جدو

حرص محمد ناجي جدو، مدرب بيراميدز، على الرد على تصريحات أحمد سليمان ، عضو مجلس إدارة نادي الزمالك ، بشأن تعنت النادي السماوي مع الفارس الأبيض خلال فترة الانتقالات الصيفية.

وقال محمد ناجي جدو: «الكابتن احمد سليمان طلع امبارح و هاجم بيراميدز و أندية الشركات قال علامات استفهام علي بيراميدز عشان مش بيدوهم لاعيبة و انهم بيشتروا لاعيبه وأنهم بيصرفوا كتير وبيدخلهم فلوس قليله و مش بيسيبوا لاعيبة تحترف».

وتابع: «اولاً بيراميدز أداهم عمر جابر و دونجا و عبدالله السعيد و هما دلوقتي احسن لاعيبه في الزمالك وهل لو بيراميدز کلم الزمالك انهم عايزين زيزو مثلا الزمالك هيوافق ؟ وماسيبتش زيزو يحترف ليه ؟!»

وأضاف: «ثانيا طبييعي ان بيراميدز يشتري لاعيبه ويقوي القايمة زي كل الفرق».

جدو: الزمالك بيصرف كام وبيدخلوا كام وبيكسبوا فلوس ولا لأ؟

وأردف: «ثالثا ممكن تقولنا يا كابتن أحمد الزمالك بيصرف كام وبیدخله كام و هل بيكسبوا فلوس من الكوره أكيد لا، الزمالك دفع اكثر من مليار جنيه غرامات بس !!! ف ممكن تقولنا الكوره في الزمالك بتكسب كام !!».

وواصل : «رابعا من اول المجلس نجح في الانتخابات و كل لقاء تليفزيوني من أول الرئيس لأصغر عضو بيتكلم عن رمضان وعايزين رمضان صبحي مع انه متعاقد مع النادي لمده تلات سنوات و دي حاجة عمري ماشوفتها في اي حتة في العالم لا في مصر ولا بره مصر ان مسئولين نادي بيتلمكوا عن لاعب في نادي تاني وتعاقدوا ساري لمده ٣ سنوات !!».

واختتم: «بصراحة انتوا اللي عليكم علامات استفهام !!!».

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
مؤتمر صحفي لرئيس مجلس الوزراء (بث مباشر)