اعلان

زوجة خالد يوسف عن شائعات علاقاته النسائية: «هو أنا متجوزة شيخ جامع»

خالد يوسف وشاليمار
خالد يوسف وشاليمار

كشفت شاليمار شربتلي، زوجة المخرج المصري خالد يوسف، عن تفاصيل حياتها مع زوجها، بعد الشائعات التي طاردت المخرج في الفترة الأخيرة بسبب علاقاته النسائية.

خالد اللي اختار اسم بنتي عمل انه رومانسي وكتب شاليمار لا مش بغير عليه هو اللي بيغير انا اغير لية دا مجاله هو انا اتجوزت شحي مسجد دا مخرج وانا رسامة، وعن قناعة ارتباطنا، الشائعات اللي بتطلع علينا مش بركز معاها، اومال اللي متجوزة دكتور نساء تعمل اية'.

وقالت خلال لقائها مع الإعلامية سهير جودة عبر صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي 'فيسبوك': 'خالد يوسف هو اللي اختار اسمي بنتي على اسمي شاليمار عمل انه رومانسي، انا مش بيغر عليه هو اللي بيغير عليا، أنا متجوزة مخرج مش شيخ مسجد وأنا رسامه، وحوالينا ناس كتير، أومال اللي متجوزة دكتور نساء تعمل اية'.

وأضافت، قائلة: 'ما بسمعش لأي شائعات عن خالد ومش بركز معاه، ما ليش عتاب على خالد يوسف وهو وقف جنبي في أحلى المواقف، وربنا يخليه ليا ولبنتي'.

وعن التنمر، أوضحت شاليمار، قائلة: 'مفيش حاجة اسمها تنمر وجهة نظري احنا بشر دا جزء من التركيبة البشرية اننا نبقى مجبرين على السخرية والضحك، لازم يبقى في تنمر، ولازم على كل ام ابنها يتربى تربيه قوية لما حد يتنمر عليه يعرف يدافع عن نفسه ويرد ويبقى قوي ولا ينكسر الدنيا كلها بتتنمر'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً