اعلان

حمادة هلال ومحمد نجاتي وأحمد التهامي يحضران عقد قران علي غزلان وملكة جمال مصر

على غزلان وزوجته
على غزلان وزوجته

حرص النجم حمادة هلال والفنان محمد نجاتي والممثل أحمد التهامي، على حضور عقد قران اليوتيوبرزعلى غزلان، والفنانة الشابة وملكة جمال مصر عام 2017 فرح شعبان.

عقد قران على غزلان

ونشر حمادة هلال عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، صورة تجمعه مع على غزلان وزوجته فرح شعبان وبرفقتهم الفنان محمد نجاتي والفنان أحمد التهامي، وعلق حمادة هلال على الصورة قائلاً:' مبروك يا على أنت وفرح ربنا يبارك فيكم ويحفظكم'.

وانتشر مقطع فيديو على مواقع التواصل الاجتماعي، يظهر فيه اليوتيوبرز على غزلان في حفل زفافه على الفنانة الشابة وملكة جمال مصر عام 2017 فرح شعبان، في مشهد 'فيرست لوك، ويعني رؤية العريس لعروسه للمرة الأولى قبل الزفاف'.

ونشر علي غزلان مؤخرا منشورا عبر حسابه على إنستجرام قال فيه: 'أقل من أسبوع وهنكتب كتابنا وهتبقي مراتي علي سنه الله ورسوله.. أول مرة قابلتك مكنتش صدفه من البدايه، دي كانت رحمة من ربنا لقلبي.. أنا كنت محتاج حد شبهي، حد يقاسمني فرحي وحُزني، حد حنيته عليا بتخليني أنسي تعب الدنيا.. وأنا لقيت كل ده فيكي'.

وتابع: 'يشهد ربنا اني مشفتش كل حاجة حلوة غير معاكي، يشهد ربنا انك استحملتيني كتير وكنتي اقوى ضهر اتسند عليه، يشهد ربنا اني قصرت معاكي كتير وانتي عمرك ماقصرتي معايا، يشهد ربنا انك مشرفاني قدام عيني وأهلي وكل اللي اتعامل معاكي حبك، يشهد ربنا اني هفضل طول عمري أسعدك وضهرك وسندك، وهفضل أقول إنك أحسن قرار صح خدته في حياتي'.

وأضاف علي غزلان: 'أنا محبتكيش عشان كنت محتاج أحب، محبتكيش عشان كان في فراغ في حياتي، محبتكيش عشان كنت حاسس بالوحدة.. حبيتك لإنك انتي، حبيتك لإنك عوضتيني عن تعب السنين اللي فاتت بحنيتك وجدعنتك وخوفك عليا، حبيتك لأنك اوقات كتير فضلتيني عن كل اللي بتحبيه وبقيت الأولوليه في حياتك.. والله لو خيروني بين كنوز الدنيا وبينك لاخترتك انتي'.

WhatsApp
Telegram