اعلان

ريهام سعيد تعلن إصابتها بفيروس كورونا

ريهام سعيد
ريهام سعيد
كتب : أهل مصر

أعلنت الإعلامية ريهام سعيد إصابتها بفيروس كورونا المستجد؛ منذ قليل، خلال منشور لها عبر حسابها على موقع الصور والفيديوهات الشهير 'إنستجرام'.

علقت الإعلامية على الصورة التي نشرتها من داخل أحد المستشفيات: 'بقالي اسبوعين بعاني من كورونا و الحمد لله الرئه اتاثرت و اتحجزت في المستشفي من شويه .

ريهام سعيد

وأضافت: 'احساس غريب و انت عندك حاجه مميته. بتراجع نفسك كتير و تحاسب نفسك كتير اكيد غلطت لكن عمري ما قصدت كان دائما الغرض نفع الغير وإظهار الحقيقة'.

وتابعت: ''شكرا يا رب علي حبك ليه و شكرا علي ابتلاءتك الكتير الي بتدل علي اهتمامك بيه . اذا كانت دي النهايه يا رب احسن خاتمتي و احسب لي كل عمل عملته لوجهك الكريم يا رب انت الوحيد الي عارف انا عملت ايه وكانت نيتي دائما ايه . استحملت و صبرت علي افترا و ظام كتير'.

واختتمت: 'يا رب اغفر لي و سامحني و خلي بالاك من اولادي . اذا كان ده اختبار من اختباراتك و لسه في العمر بقيه يا رب اشفيني و اقف جنبي و سهل عليه محنتي انا راضيه باي شيء . نصيحه لكل واحد بيهاجم مشهور او ناجح انت بتاخد ذنب رهيب انتوا بتاخذوا من اعصابنا و صحتنا و كله علي باطل خلي بالكوا الاذيه دي وحشه اوي و هاتقعد للك في اعز ما عندك .ارجو الدعاء بالخير ليه اي كان هو اي'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
السيسي: نرفض تهجير الفلسطينيين من أراضيهم لسيناء حماية لأمن مصـر القومي