اعلان

قبل طرحها.. تسريب الأغنية الجديدة لــ ويجز وأحمد مكي

أحمد مكي
أحمد مكي

تداول رداو مواقع التواصل الاجتماعي مقطع فيديو، يجمع النجم أحمد مكي ومغني الراب ويجز، تراك جديد والمقرر طرحه خلال الفترة المقبلة.

تقول كلمات تراك أحمد مكي وويجز: 'مبندمش بالحنية مش بالقفش، عينهم فينا متفهمش، مكانتك حتى ما بتسحبش إحنا الوقت مبيسمحش، ولا ولا ولا بلا جلا جلا جلا اطلع من البلا بلا بلا، محيط ادرينالين بدل المكملة، فرد زاجل طلقة في سبق، كل اللي حاول يقلده اتمزق مهما الجو غيم غشلق أو غلق، هيوصل رسالة عشان كدا اتخلق' .

وفي سياق آخر، طرح مغني الراب ويجز أحدث أغانية والتي تحمل اسم 'مش خالصة"، عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير 'يوتيوب'، كما تم تصوير فيديو كليب الأغنية في المغرب مع الفنان المغربي الجراند توتو في أول تعاون معًا.

وتقول كلماتها: زميلي ما يشوفه نفسهم، مش شايفين غيرنا بسأل نفسي، إيه اللي يخلي الأخصام كارهينا، طب ع الكل الشغلة دي مش خالصة، شمال أفارقة تقول، الباقي خرسة (سبني أطوطو) أكسر قفصه، برجلي في صدره سبارتا، وأبعته ماربيا وخلي عليا الحرقة، الشغلة دي مش خالصة .

ومن الجدير بالذكر حل ويجز مؤخرًا ضيفا على برنامج ABtalks مع الإعلامي الإماراتي أنس بوخش، خلال الحلقة كشف لأول مرة عن جوانب خفية من حياته الشخصية وما مر به في طفولته من صعوبات، والخبرات التي أكتسبها على مدار السنوات الماضية .

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
السياحة تكشف حقيقة السماح لحاملي تأشيرة زيارة السعودية بأداء مناسك الحج