اعلان
اعلان

«الناس فاكرة الحياة بمبى طول الوقت».. منال سلامة تعلن إجراء عملية جراحية لـ نجلها

منال سلامة
منال سلامة

شاركت الفنانة منال سلامة صورة لأبنها من داخل احدى المستشفيات، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام؛ حيث خضع لعملية فى إحداى المستشفيات، معلقة ' ده على أبنى لسه خارج من العمليات الحمد لله أدعوله ربنا يتمم شفاه على خير أنا عمرى ما نشرت أى خبر وحش عنى او عن أسرتى'.

وتابعت سلامة ' دايمًا بنحط الصورة الحلوة فقط أنا بقول الكلام دة علشان الناس فاكرة الحياة بمبى طول الوقت، وده مش حقيقى يعنى أنا دلوقتى فى المستشفى لوحدى عشان جوزى بيصور مسسلسل 'نقل عام' بيتعرض على الهواء '.

وأختتمت منال 'شغلتنا مفيهاش رحمة ودي مش أول مرة أتعرض للموقف ده علشان أحنا بنشتغل شغلانة بدون قلب والناس فاكرة أن حياتنا من غير متاعب الحمد لله ربنا يتم شفاه على خير '.

ومن الجدير بالذكر إن أخر ما قدمتة الفنانة سلامة، مشاركتها فى مسلسل ' عائلة الحاج نعمان ' ويشارك فى بطولته كوكبة من النجوم 'تيم حسن، صلاح عبد الله، صفاء الظوخى، سهر الصايغ، هبة مجدى، محسن منصور، حازم سمير، فاطمة ناصر، أحمد بدير'، تأليف مجدى صابر إخراج أحمد شفي، وشاركت أيضًا مسلسل «عائلة الحاج نعمان» الذي عرض عام 2018 وتكتفي من حينها بالظهور في برنامجها 'حلو الكلام مع منال' .

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً