اعلان

خطيب البلوجر سارة محمد يكشف تفاصيل جديدة عن حادث الاعتداء عليها

البلوجر سارة محمد قبل وبعد الحادث
البلوجر سارة محمد قبل وبعد الحادث

تصدر اسم البلوجر سارة محمد التريند خلال الساعات القليلة الماضية، عقب تعرضها لحادث مروع، أدى إلى فقدانها البصر، وسط اتهامات لخطيبها بالتخلي عنها، مما أثار جدلا واسعًا على مواقع التواصل الاجتماعي.

تعليق خطيب سارة محمد في مداخلة مع ريهام سعيد

وعلق مصطفى، خطيب البلوجرالشهيرة سارة محمد، على الانتقادات الموجهة إليه في الساعات الأخيرة، بعد تداول أخبار عن تخليه عن خطيبته عقب الحادث الذي تعرضت له.

وقال في مداخلة هاتفية مع الإعلامية ريهام سعيد: «بوجه كلامي دا لكل الناس ولسارة، أنا بحبها وسألت عليها من أول يوم الحادثة، وكنت معاها، وروحت معاها البيت، وكنت بروحلها المستشفى وأسال عنها بس أهلها رافضين».

وأضاف: «أنا من وقت الحادثة في المباحث ومشغول، وطلعت البيت أكتر من مرة، بس أهلها رفضوا الزيارة، وكل يوم بكلم والدها، وإحنا هنكمل الخطوبة عادي وهنجيب الدبل، بس مش وقته إننا نكتب الكتاب، وأهم حاجة أطمئن على سارة، والفرح خلال 6 شهور».

تعليق والد سارة على حديث خطيبها

في المقابل هاجم والد البلوجر سارة، خطيبها مصطفى، خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامية ريهام سعيد قائلا: «الولد دا قدمه نحس عليها، من أول ما خطبها وفي حاجات كتير بتحصلها ومجاش غير مرة واحدة يطمن عليها، وجه عملنا مشاكل ومشي، وبيتصل بس مش كل يوم».

وأضاف والد سارة: «قال أبوه وأخوه جم يطمنوا على سارة ومدخلوش الشقة، وقالوا إحنا هنجيب دبل بس مش هنعمل كتب كتاب دلوقتي»، معقبا: «أهم حاجة نطمن على سارة».

WhatsApp
Telegram