اعلان

«ليه مشيت وسيبتني لوحدي».. رسالة مبكية لزوجة عريس كفر الشيخ ضحية حادث معدية نكلا (صورة)

رسالة مؤثرة لزوجة ضحية معدية نكلا
رسالة مؤثرة لزوجة ضحية معدية نكلا

عبرت زوجة الشاب محمود محمد عامر، أحد ضحايا حادث غرق معدية نكلا، عريس كفر الشيخ المتزوج منذ 3 أشهر، والذي لم يتم العثور على جثمانه حتى الآن، عن حزنها البالغ وصدمتها الشديدة لفقدان زوجها في الحادث.

عريس كفر الشيخ

ودوّنت زوجة عريس كفر الشيخ على صفحتها الشخصية على «فيسبوك» كلمات مبكية وجهت بها رسالة مؤثرة لزوجها الراحل معبرة عن حزنها وصدمتها لوفاته.

رسالة مؤثرة لزوجة ضحية معدية نكلا رسالة مؤثرة لزوجة ضحية معدية نكلا

رسالة مبكية لزوجة ضحية حادث معدية نكلا

وجاء في تدوينة زوجة الشاب الراحل: يا وجع قلبي عليك يا حته مني، يا كل ما ليا في الدنيا، هتوحشني يا نور عيني، فراقك صعب عليا يا روحي، إزاي مشيت وسيبتني أنا والبيبي اللي في بطني اللي كان نفسك فيه يا حبيبي، كنت بتقول لي عاوز بنوته تبقى شبهنا وتكون حته مننا، ليه مشيت وسيبتني لوحدي يا نور عيني، مش هقدر أعيش من غيرك يا حبيبي، كنت أطيب وأحن واحد عليا، لسه مفرحناش بالبيبي، كنت أكتر واحد مبسوط علشان هيبقى لينا حته صغننة نلعب بها، مشيت وسيبتني لوحدي ليه، أعمل إيه من بعدك وترجع لي بالسلامة عاوزة أشوفك بس وحشتني قوي.

وفقدت قرية ميت الديبة التابعة لمركز قلين في محافظة كفر الشيخ 8 شباب من أبنائها في حادث غرق معدية نكلا الذي وقع صباح أمس الأحد، حيث عُثر على جثمان 4 شباب تم دفن جثامينهم في الساعات الأولى من صباح اليوم، فيما جارٍ البحث عن جثامين 4 شباب أخرين.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
ملخص وأهداف مباراة باريس سان جيرمان وبوروسيا دورتموند (0-1) في دوري أبطال أوروبا