اعلان

كنت قرفان منها.. سفاح التجمع يواصل اعترافاته الصادمة عن ضحيته الثالثة

سفاح التجمع
سفاح التجمع

تواصل 'أهل مصر' سلسلة انفراداتها بنشر أقوال واعترافات المتهم 'كريم.م' المُلقب بـ'سفاح التجمع' خلال التحقيقات الجارية معه، في اتهامه بإنهاء حياة فتيات ليل عقب ممارسة الرذيلة معهن وتعذيبهن وإجبارهن على تناول المواد المخدرة. و قال المتهم أمام جهات التحقيق في القضية والمقيدة برقم 296 لسنة 2024 إداري الجنوب ثان بورسعيد، كنت بدخل على موقع إباحي، وأحدد في محركات البحث sleep وكان بيظهر ليا في الفيديوهات زي الفيديو بتاعي مع رحمة.

أنا أصلاً كنت بتفرج على الموقع ده من قبل ما أعمل كده مع رحمة وبقى الموضوع مسيطر عليا وعلى فكري وبقى عامل زي المخدرات في دماغي، أنا فكرت إني أجيب حد وأعمل معاه اللي عملته مع رحمة وكنت أعرف واحدة اسمها أميرة، وكانت جاتلي مرتين البيت، وعملت معاها علاقة وكانت على طول بتكلمني.

فكرت إني أجيب أميرة وأديها قرصين كوتبيكس ولما جسمها يهدى أقتلها وأعمل معاهم زي رحمة، وفعلاً جات وعملت معاها علاقة وطلبت مني حباية تأخدها معاها وأديتها واحدة حطتها في شنطتها وكنت كل شوية أمسك كرافتة حاططها على الكنبة وأحطها بين إيديا وكنت عامل علاقة على الكنبة ومكنتش عايز أسيب الكرافتة من إيدي لغاية لما خلصنا ورحت قايم على ميعاد مدرسة ابني وديته ورجعت.

كانت نايمة على السرير ودخلت جنب منها على السرير وربطت الكرافتة حوالين رقبتها لحد لما ماتت وسلمت روحها وساعتها خدتها وربطت رقبتها في كرافتة تانية ،وربطتها في باب الحمام في نفس المكان اللي كنت حاطط فيه رحمة، وعملت معاها علاقة بس مكنتش مبسوط زي رحمة لأن المنطقة الأمامية عندها مش بتمتعني.

كنت قرفان منها

عملت معاها علاقة من الخلف وبرضه كنت قرفان منها وخدتها على السرير وحلقت لها الشعر الأمامي من تحت، بس برضه كنت قرفان منها لغاية لما جبت فازلين وحطيته على بقها وحاولت أعمل جنس فموي، وجبت كرافتة وربطت إيديها وعملت حاجات كتيرة معاها، وصورت كذا فيديو لغاية لما زهقت.

حطيتها في نفس الشنطة بتاعة رحمة

رحت وأخدها وحطيتها في نفس الشنطة بتاعة رحمة وطلعت بيها على طريق بورسعيد ورميتها على الطريق ورميت هدومها بعدها بشوية، ونزلت بورسعيد ونزلت قضيت من أم ياسين وخدت منها 5 جرام برضه، ورجعت البيت وقعدت مع ابني وتاني يوم الحكومة جت قبضت عليا وده كل اللي حصل.

كانت تخينة وموش عجبانى

جاتلي واحدة تنضف البيت ولما عرفت إن معايا مخدرات كانت عايزة تاخد آيس وأديتها ولقيتها سايبة نفسها خالص معايا بس كانت تخينة وأنا قعدت أحسسّ على جسمها وخلاص وكملت يومي عادي ومشيتها وبعد كده جبت واحدة من الميرغني واتفقت معاها على 500 جنيه وجبتها على البيت وعملت معاها علاقة وصورتها ومشيتها.

سفاح التجمع سفاح التجمع وكانت كشفت التحقيقات أنه تبين من خلال معاينة الغرفة العازلة الموجودة بمنزل المتهم بالتجمع الخامس أنها مزودة بكاميرات حديثة تم وضعها فى زوايا معينة، يتم من خلالها عملية البث المباشر خلال قيام المتهم بارتكاب جرائمه، كما أن الغرفة منقسمة إلى قسمين، قسم يقوم النتهم بارتكاب الرذيلة فيه مع فتيات الليل، والآخر للتصوير وعمل المونتاج للفيديوهات الخاصة بالجرائم، وهي غرفة بعازل صوت 4k.

وجرى التحفظ على جهاز كمبيوتر متصل بالقمر الصناعي، وPrss الجهاز مخالف للمواصفات المصرية، وبسؤال المتهم عنه أكد أنه تم تهريبه من الجمارك لدخوله مصر.

كما كشفت التحقيقات أن سيارة المتهم وهي ماركة MG موديل 2022 مزودة بأحدث أنواع الكاميرات لتصويره مع الضحايا خلال ممارسة الرذيلة بداخلها وإلقائهم على الطرق الصحراوية، كما تأكد اتصاله 'بالدارك ويب' وعمل بث مباشر للضحايا خلال تعذيبهم وممارسة الرذيلة معهن، وعمل فيديوهات والقيام بعمل مونتاج لها وإرسالها إليهم أيضًا.

كما أرشد المتهم خلال اعترافاته أمام جهات التحقيق عن تاجر المخدرات الذي كان يأتي إليه بمحافظة بورسعيد لشراء مادة 'الآيس' منه، وقال إنه 'أحسن تاجر مخدرات يقوم بصناعة 'الآيس' بمنزله، بدرجة نقاء 99% ويُدعى 'عبده الميت' بشارع السواحل ببورسعيد.

من جانبها ألقت الأجهزة الأمنية القبض على تاجر المخدرات الذي اعترف عليه 'سفاح التجمع'، واعترف تاجر المخدرات عقب إلقاء القبض عليه أمام جهات التحقيق قائلًا 'أنا بشتغل أُرزقي، أيوه أنا ببيع له المخدرات، لكن ماليش علاقة بقتل الستات'.

WhatsApp
Telegram