اعلان

لقاء الخميسي تهاجم حسام البدري بسبب عبد المنصف

لقاء الخميسي وعبد المنصف
لقاء الخميسي وعبد المنصف

شنت الفنانة لقاء الخميسي زوجة محمد عبد المنصف حارس الفريق الأول لكرة القدم بنادي وادي دجلة، حملة من الهجوم على حسام البدري المدير الفني للمنتخب الأول، بعد إعلانه لقائمة المنتخب والتي لم تضم حارس الزمالك السابق.

ونشرت لقاء تغريدة على مواقع التواصل الإجتماعي 'فيسبوك' قائلة: ' انا عمري ماتدخلت في موضوع الكورة، بتابع من بعید وباشجع اوسه لاني مؤمنه بيه من اول لحظة، جول موهوب وتحالفت ظروف كتير عليه وكان بيلعب في ضغط نفسي كبير لا يتحمله أي إنسان ومع ذلك قاوم وكمل وبقى من افضل واقوى اجوال مصر.

وأضافت: 'واللي اعرفه ان الاجوال مالهمش علاقه بالعمر طالما في فورمة كويسة ومتألق، أوسة كان في المنتخب وكان دائمًا راجل وكابتن الجوهري رحمه الله كان بيحب اوسة وبیدعمه، للأول مرة هقول رأيي في اختيارات المنتخب، ومالهاش علاقه بالاعبين المختارين، عدم اختیار أوسة في المنتخب يدل وبشكل واضح إن التقييم والاختيار غير عادل وليس له اي علاقة باللاعب واجتهاده وادائه وإنما في معايير تانية غير مفهومه للاختيارات'.

وأكملت: 'ودا الي يخليني اسأل نفسي: امتى مش هايبقى في حسابات انسانية في الشغل، امتى هايبقى الفيصل هو الاداء ومن يستحق، امتى هانخرج عواطفنا بره منظومة العمل في كل مجالات مصر مش بس الكورة، اللي حصل دا ظلم كبير، احنا محتاجين نتغير وندي كل ذي حقٍ حقه'.

لقاء الخميسيلقاء الخميسي

واستمرت: 'أوسة من غير المنتخب برده مكمل في النجاح بس احساس وجوده في 'منتخب مصر' ليه رونق وطعم تاني وشرف لكل لاعب وأوسة يستحق'.

وأنهت: 'أوسة يستحق المنتخب'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
الحكومة تكشف حقيقة صفقة بيع محطة جبل الزيت لتوليد الكهرباء للمستثمرين