اعلان

"لو هربي كلب كان طمر فيه".. خناقة وتراشق بالالفاظ بين عامل النظافة وعصام شعبان عبد الرحيم

عامل النظافة ونجل شعبان عبدالرحيم
عامل النظافة ونجل شعبان عبدالرحيم
كتب : أهل مصر

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، مقطع فيديو، لخناقة وتراشق بالألفاظ بين عصام شعبان عبد الرحيم، نجل الفنان شعبان عبد الرحيم، ومحمد عامل نظافة واقعة كشري التحرير.

وقال محمد عامل نظافة واقعة كشري التحرير، في فيديو نشر على موقع التواصل الاجتماعي 'يوتيوب'، إنه لم يسعى خلف نجل شعبان عبد الرحيم ولكن الأخير هو من كان يحاول استغلاله من أجل الترند، متابعًا: 'عصام شعبان عبدالرحيم أنا اللي مطلعه ترند، أنا معروف ولو عوزت اي قناة هيتصلوا بيا مفيش حد يمشيني انا بمشي بدماغي'.

ورد عليه عصام شعبان عبد الرحيم، قائلًا: 'بحث النعمة اللي في ايدي كان بياخد مني 200 جنيه وباقي الفلوس اللي في جيبه من تعبي وشقايا'، ليرد عامل النظافة ذلك، قائلًا: 'أقسم بالله مفيش حد من الصحفيين كان بيروح لعصام ولما جابني الصحفيين بقيت بتروح له عشان أنا كنت ترند'.

وأضاف 'محمد'، قائلًا: 'كان معايا أغنية والاتفاق مع عصام عبدالرحيم عشان أعمل الأغنية ومدنيش فلوس.. أنا أشيل ايفون بـ36 ألف جنيه ومحدش يبقى ليه عندي حاجة'.

ليرد عليه عصام، قائلًا: 'دا شخص قليل الأصل لو الواحد كان بيربي كلب كان طمر فيه، والتليفون اللي معاه انا اللي جايبو ليه'.

واختتم، محمد منفعلًا، قائلًا: 'أنا معروف في جميع القنوات اللي عاوزني يتصل بيا انا مش شغال تحت عصام'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً