اعلان

أسما شريف منير لزوجة أبيها: "فين الحوافر والعيون الشريرة"

اسما شريف منير
اسما شريف منير

وجهت الإعلامية أسما شريف منير منذ قليل، رسالة إلى زوجة أبيها وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

ونشرت أسما صورة لزوجة أبيها الفنان شريف منير على إنستجرام وعلقت قائلة: 'الست الجميلة اللي في الصورة دي هي (لورا) مرات أبويا!.. ايه ده هو في مرات أب حلوة كده أومال فين الحوافر و العيون الشريرة ..مش مرات أب؟ يبقي اكيد لأزم تكون شريرة و بتعزب الولاد و بتشغلنا في البيت'.

وتابعت أسما شريف منير: 'ده اللي المجتمع و الافلام ديماً بيصدروا بس الحقيقة إن الست دي من اطيب و أجمل و أجدع الستات اللي في الدنيا، عمرنا ما أتخنقنا يمكن إختلفنا مرة بس عمرها ما اتعدت علي حقوقنا و لا التزمات أبويا لينا ، أم أخواتي أو بناتي عشان هما صغنانين، هي عيلتي و حبيبتي، لما بزعل مع أبويا بتقف جنبي حتي لو هيتخانق معاها، أنا و هي اصلاً شخصيتنا قريبة من بعض بتفهمني و بتحس بيا.

الست الجميلة اللي في الصورة دي هي (لورا) مرات ابويا! ايه ده هو في مرات أب حلوة كده اومال فين الحوافر و العيون الشريرة 😂 مش مرات اب؟ يبقي اكيد لازم تكون شريرة و بتعزب الولاد و بتشغلنا في البيت هههه، ده اللي المجتمع و الافلام ديماً بيصدروا بس الحقيقة إن الست دي من اطيب و اجمل و اجدع الستات اللي في الدنيا، عمرنا ما اتخنقنا يمكن اختلفنا مرة بس عمرها ما اتعدت علي حقوقنا و لا التزمات ابويا لينا ، ام اخواتي او بناتي عشان هما صغنانين، هي عيلتي و حبيبتي، لما بزعل مع ابويا بتقف جنبي حتي لو هيتخانق معاها، انا و هي اصلاً شخصيتنا قريبة من بعض بتفهمني و بتحس بيا. انا عمري ما اتكلمت عنها عشان هي بعدت عن الأضواء من زمان، بس حسيت اني لازم اقولها اني بحبها و بحترمها و اديها حقها، و عشان اقول لإي ست لو انتي مرات أب لأولاد لازم تتقي ربنا فيهم و صاحبيهم و حبيهم كأنهم ولادك و ربنا هيجازيكي كل خير و جوزك هيشيلك فوق راسه.. بحبك يا لولو اوي و ربنا يخلينا لبعض كلنا ديماً و شكراً علي كل حاجه حلوه عملتيهالي.. اه و بالناسبة هي بتعمل افكار حلوه اوي علي الإنستاجرام تبعوها @laura.ahad ♥️♥️

A post shared by 𝘼𝙨𝙢𝙖 𝙨𝙝𝙚𝙧𝙞𝙛 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙚𝙧 (@asma.sherif.moneer) on Oct 21, 2020 at 9:25am PDT

وواصلت قائلة: 'أنا عمري ما أتكلمت عنها عشان هي بعدت عن الأضواء من زمان، بس حسيت أني لأزم أقولها اني بحبها و بحترمها و أديها حقها، و عشان أقول لإي ست لو أنتي مرات أب لأولاد لازم تتقي ربنا فيهم و صاحبيهم و حبيهم كأنهم ولادك و ربنا هيجازيكي كل خير و جوزك هيشيلك فوق راسه'.

واختتمت أسما شريف منير قائلة: 'بحبك يا لولو اوي و ربنا يخلينا لبعض كلنا ديماً و شكراً علي كل حاجه حلوه عملتيهالي'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة أهلي جدة والهلال (0-0) في الدوري السعودي (لحظة بلحظة) | بداية المباراة