المشرف العام على التحرير داليا عماد
اعلان

فتاة تتهم اليوتيوبر أحمد حسن بالتحرش بها وتنشر محادثات بينهما (فيديو)

أهل مصر
اليوتيوبر احمد حسن وزوجته زينب
اليوتيوبر احمد حسن وزوجته زينب

انتشر مقطع فيديو عبر مواقع التواصل الاجتماعي مقطع فيديو لفتاة تتهم اليوتيوبر الشهير أحمد حسن بالتحرش بها، ونشرت الوثائق والمحادثات التي تؤكد صدق كلامها.

وقالت الفتاة في الفيديو، إن اسمها سما ولديها قناة على يوتيوب، لافتة إلى أن أحمد حسين اليوتيوبر الشهير طلب عبر حسابه على انستجرام فتاة من أجل فيلم قصير، وأشارت إلى أنها تحدثت معه على حسابه الخاص، وأخبرته أن عمرها 19 عاما، لكنه طلب منها إرسال صورها وتغزل فيها وفي جسدها".

وتابعت قائلة: "قلت اجرجروا في الكلام وبعتلي رقمه على الواتساب وبدأت المحادثة وقالي ابعتيلي صورتك بالكات خاصة، قلتله لا معنديش صور خاصة فبعتله صور عادية قولت يمكن عايز يشوفني من كذا اتجاه زي الموديلز، وقالي كلمة غريبة كدا انتي جسمك أبيض من حياتي، فقلت كدا هو مش مظبوط وجرجرتوا في الكلام تاني وبعدين قال كلام تاني وابعتي صورك خاصة".

وقالت الفتاة في مقطع الفيديو : "انصدمت إن أحمد حسن قدام الناس محترم وطلع بالقذارة دي المصيبة أن هو طلب مني ان أنا اروح له فيلته عشان انام معاه، قالي هنلعب عريس وعروسة ولما رفضت ابعتله صوري قالي هو انتي لما تشوفيني مش هتعملي كده فقلت له أنا اعمل كده ازاي؟، قالي يعني هتحضنيني وتبوسيني".

عاجل
عاجل
الصحة: تسجيل 637 إصابة جديدة بفيروس كورونا.. و16 حالة وفاة