المشرف العام على التحرير داليا عماد

عضيت "كلب" وعلاقتي بالمدرسة انتهت من أول يوم حضانة.. أبرز تصريحات خالد الصاوي في برنامج سهرانين

أهل مصر
خالد الصاوي
خالد الصاوي
اعلان

حل الفنان خالد الصاوي والفنانة بشرى، ضيوفا على الفنان أمير كرارة ببرنامج "سهرانين" المذاع على قناة "أون"، وقال إن زوجته جاءت له في الوقت المناسب الذي يستطيع فيه الحفاظ عليها وعدم خسارتها بسبب بعض السلبيات والعيوب التي كان يعاني منها خلال فترة من حياته.

«عضيت كلب لما عضني.. ومراتي وش الخير.

وتابع الصاوي: مراتي والشهرة والنجاح والفلوس كله جالي في الوقت المناسب.. ولو كنت قابلت مراتي من زمان كنت هبوظ الدنيا ومكنتش هعرف أحافظ عليها وكنت هضيعها من ايدي وكمان الشهرة والنجاح والفلوس.

وكشف الصاوي عن طريقة تعامله مع الكلب في حالة هاجمه أو تعرض للعقر منه، قائلًا: أنا طبيعتي واتخلقت أن لو الكلب عضني أعضه ولو ضربني أضربه.

وكشف أنه في الحقيقة قام بعض كلب، مرددا: في الحقيقة أنا عضيت كلب لما عضني هو اللي خلاني أعضه، وكنا أنا وهو صغيرين، ولما تضربني بالبوكس بتديني السلاح اللى أضربك بيه.

وواصل الصاوي: علاقتي بالمدرسة انتهت من أول يوم في أولى حضانة، مفيش عمار بينا، وليه يلبسوني مريلة، مش المفروض الولاد تلبس لبس مختلف عن البنات؟ وليه الطوابير؟ وفي الآخر ندخل في أوضة ضلمة، اللي هي الفصول، أنا بروح مندمج ومبسوط ومستني، وبجري مع أصحابي وفجأة بيجروا ورانا عشان بنعمل شقاوة، ده احنا عيال، كانوا بيقعدوني ورا لغاية ثانوية عامة.

وعن خوفه من الحسد، أضاف أنه لم يكن يركز مع الحسد، قائلا، في أول الجواز لقيت تيشيرت جديد فيها كده قطع شبه العين والحسد مذكور بس مكنتش شايفه لأن فى الأول مكنتش بركز لكن دلوقتى بقيت بركز، ومراتى وشها حلو عليا، بس جالنا كده وقت نسافر أى بلد يحصل مصيبة حريق زلزال، معرفش ايه اللي بيحصل وقتها.

عاجل
عاجل
الصحة: تسجيل 861 حالة إيجابية جديدة بفيروس كورونا ..و 46 حالة وفاة