أوضاع مخلة مع العشيق.. رسالة "فيس بوك" تكشف الزوجة الخائنة

دعوى تطليق
دعوى تطليق

تقدم زوج يُدعى "أحمد"، بدعوى قضائية أمام محكمة الأسرة لتطليق زوجته، وإثبات خيانتها له بعد أن شاهد صور لها مع عشيقها في أوضاع مخلة داخل غرفة النوم، مما يجعله في قتلها، ولكن لم يستطيع مما جعله يفضل أن يطلقها.

وقال "أحمد" في دعواه: "دمرتني منها لله بأفعالها الشنيعة لدرجة إني اكتشف خيانتها ليا عن طريق الصور اللي بعتها ليا حساب مجهول على فيس بوك، ولما حاولت أكلمه مردش عليا لكن الصور كانت بشعة جدًا".

وأضاف: "جوازنا كان صحيح صالونات لكن يعلم ربنا كنت بحترمها وأقدرها إزاي، عمري ما فكرت ابخل عليها بأي شئ، حتى الخروج عند والدتها كنت بسيبها براحتها".

وتابع: "ودي كانت غلطتي إنها كانت تستغل الحرية والثقة دي وتمشي على مزاجها لدرجة إنها تستغفلني وتعمل علاقة مع شاب، وكمان تمارس معاه العلاقة في الحرام من غير ما تحس بالذنب، لكن الحمد لله ربنا حب يظهر حقيقتها وتكون فضحيتها على كل لسان، لما حبيب القلب بتاعها طلع صور لكل العلاقات الجنسية بينهم، وبعتهم فى رسالة ليا على مواقع التواصل الاجتماعي من حساب باسم مجهول".

وواصل: "حاولت أوصل للحساب معرفتش، ولما واجهتها بالصور معرفتش تنطق بحاجة وفجأة جريت من الشقة وراحت عند بيت أهلها، منكرش إني فكرت في قتلها، لكن معرفتش أنفذ ،عشان كدا رفعت دعوى خلع بمحكمة الأسرة وأنتظر أول جلسة".

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً